Virus rajin & malas !

Assalamualaikum.. hai, hai, haiii ! :face42:

oke fine! header blog iza bertukar lagi.. :face56:
ini kerana iza sangat-sangat bosan duduk di rumah! :face59: huhuhuuu...

dan akibat kebosanan jugalah, iza sangat rajin menukar header, memake-up blog dan buatkan hiasan untuk tadika mama.. cenggggg!!! :face44: hehe..

tapi sekejap saje kerajinan iza untuk tolong mama.. hohohooo.. datang pulak virus malas iza.. ohhh tidak! bahaya sungguh virus ini! ni yg nak kena scan nihhh! :a:

satu hari saje virus rajin iza utk tolong mama.. dan hasilnya, iza berjaya siapkan
21 ekor ladybug :61: untuk hiasan tadika mama.. hehe.. 21 saje? iyee la, 21 saje.. sebabnye, virus malas sudah datang! :face6:

oke sini la iza tunjuk kat korang hasil-hasilnya....



oke ini saje hasilnya.. lawa x ? kalau lawa, cakap la lawa.. kalau x lawa pun kena cakap lawa jugak, okee.. :c:

iza rasa entri iza kali ni macam mengarut jee..
korang pulak rasa apa ? errr.. mengarut kan ?
sebab kepala tengah mereng, itu sebab entri jadi mengarut kott.. :131:

oke la.. nak tido.. babai! :130:

Thanks for reading !

2 pengkritik comel:

Myra Azraff said...

awhhh comell..ladybird...^,^

Iza Soo-Yun said...

@Myra Azraff

comel ke? oke yg merah tu mybe comel sbb virus rajin masih aktif.. yg biru kuning tu? heee, yg tu virus malas lebih tnggi dr virus rajin.. hohohooo... ;p